Evenementen stand -

Na jaren op Kynologische evenementen te hebben gestaan hebben wij per medio 2024 besloten om te stoppen met onze evenementenstand.

Een hele verdrietige keuze want het contact met de klanten en de directe verkoop met uitleg verdwijnt op deze manier. Helaas verdwijnt er heel veel op dit moment. Voor Corona was er de ellende al dat de clubs kleiner werden, minder leden, meerdere clubs omdat er onenigheid was onderling. Maar na Corona zien we weinig verbetering en alleen maar achteruitgang. Alleen de mensen die 'moeten' showen zijn er vaak nog, de clubs kampen met te weinig inschrijvingen, shows worden afgelast door te weinig mensen, de gezelligheid op de meeste evenementen is weg en de mensen zijn niet meer zo kooplustig.

Dit laatste met het vele werk wat we moeten verzetten niet alleen op de dag zelf maar ook ter voorbereiding op, heeft ons doen besluiten om te stoppen. Het resultaat is er gewoon niet voor de hoeveelheid werk en dan kunnen we onze tijd en energie beter gebruiken. Deze gaan we nu inzetten in onze webshop dus we zijn niet 'verdwenen', alleen de service wordt anders.

Wij danken in ieder geval iedereen waar we de afgelopen jaren hebben gestaan en die bij ons heeft gekocht.


Met onze evenementenstand gericht op de huis-, en showhond en hun baasjes zijn wij het gehele jaar door op diverse kynologische evenementen te vinden, zoals op clubmatches, doedagen, familiedagen ed.

Wij hebben een zeer breed assortiment voor elke maat hond met kauwartikelen, halsbanden, lijnen, speeltjes, vachtverzorgingsartikelen en enkele artikelen voor de baasjes.  

Heeft u interesse om een leuke, uitgebreide stand bij uw evenement te hebben? Neem dan contact met ons op!.

Wij kunnen zowel binnen als buiten staan en zijn zelf voorzienend. Onze hoofdstand heeft 3 tenten van 3x6 meter en onze 2e stand heeft 2 tenten van 3x6 meter. Dit moeten we natuurlijk ergens in kwijt dus betekent dit dat wij met onze bus of jeep met aanhanger wel ergens moeten kunnen komen om uit te kunnen pakken want dit belopen is niet te doen. Als we er direct bij staan hebben we toch wel zeker een 2 uur nodig om op te bouwen en af te breken dus dat is wel iets om rekening mee te houden

Wij vragen niks om op uw evenement te staan. Alleen soms wat hulp en wel een minimum aantal inschrijvingen van 40 honden om het ook voor ons rendabel te maken. 

info@ho-degraaff.nl

0642114957

onze buitenstand

 

http://www.youtube.com/watch?v=jGka33db8GU = filmpje van onze stand

 

onze binnenstand

 

Onze 2e stand:

zowel buiten als binnen inzetbaar. 

 

© 2012 - 2024 ho-degraaff | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel